Reklamacje i zwroty
Zwrot lub reklamacja? To nie problem! Nie ważne jaki przedmiot zamawiasz zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Może ciebie zainteresować:
- Jak należy odbierać towar?
- Jak zgłosić reklamacje?
- Co zrobić w przypadku, gdy towar dostarczony za pośrednictwem kuriera będzie niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?
- Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?
- Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).
- Jak przygotować zakupiony towar do reklamacji?
1. Jak należy odbierać towar?
Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu paczki skontaktuj się z naszym działem handlowym - prosimy o załączenie zdjęcia do wiadomości. ;)
2. Jak zgłosić reklamacje?
- Prosimy o zgłaszanie reklamacji po przez email.
- W wiadomości prosimy od załącznie:
- Nr. zamówienia
- Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu
- W sytuacji zwrotu towaru prosimy o podanie przyczyny co pomoże nam w dalszym rozwoju.
- Formularz odstąpienia od umowy: Formularz
- Po przyjęciu zgłoszenia dział handlowy do 24h roboczych prześle dalsze instrukcje.
3. Co zrobić w przypadku, gdy towar dostarczony za pośrednictwem kuriera będzie niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?
Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.
W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.
4. Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?
Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, i należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki Paczkomatowej do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału operatora. W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, odbiorca proszony jest do zgłoszenie się do pobliskiego oddziału firmy InPost. Niezależnie od powyższej procedury Klient może złożyć reklamację u sprzedawcy.
5. Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).
Zwracany towar prosimy odesłać na adres wskazany w korespondencji mailowej od Gipfel.pl, koniecznie wpisując na paczce numer zamówienia. Szybka wysyłka towaru pozwoli nam zakończyć obsługę Twojego zgłoszenia w możliwie najkrótszym czasie.
Nie ważne jaki przedmiot zamawiasz zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
- Formularz odstąpienia od umowy: Formularz
6. Jak przygotować zakupiony towar do reklamacji?
Ważne! Paczkę zwracamy na adres podany przez dział handlowy - email, facebook bądź kontakt telefoniczy.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem handlowym