Reklamacje i zwroty

Zwrot lub reklamacja? To nie problem! Nie ważne jaki przedmiot zamawiasz zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. 

Może ciebie zainteresować: 

  1. Jak należy odbierać towar? 
  2. Jak zgłosić reklamacje?
  3. Co zrobić w przypadku, gdy towar dostarczony za pośrednictwem kuriera będzie niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?
  4. Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?
  5. Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).
  6. Jak przygotować zakupiony towar do reklamacji?

 

1. Jak należy odbierać towar?

Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu paczki skontaktuj się z naszym działem handlowym - prosimy o załączenie zdjęcia do wiadomości. ;)

 

2. Jak zgłosić reklamacje? 

  • Prosimy o zgłaszanie reklamacji po przez email.
  • W wiadomości prosimy od załącznie:
    • Nr. zamówienia
    • Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu
    • W sytuacji zwrotu towaru prosimy o podanie przyczyny co pomoże nam w dalszym rozwoju. 
      • Formularz odstąpienia od umowy: Formularz
  • Po przyjęciu zgłoszenia dział handlowy do 24h roboczych prześle dalsze instrukcje. 

 

3. Co zrobić w przypadku, gdy towar dostarczony za pośrednictwem kuriera będzie niekompletny lub niezgodny z zamówieniem?

Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.

W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu zaistniałej sytuacji nam.

 

4. Jak należy postępować, gdy zamówienie odbierane w Paczkomacie posiada ślady uszkodzenia?

Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, i należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki Paczkomatowej do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji, dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału operatora. W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, odbiorca proszony jest do zgłoszenie się do pobliskiego oddziału firmy InPost. Niezależnie od powyższej procedury Klient może złożyć reklamację u sprzedawcy.

 

5. Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy).

Zwracany towar prosimy odesłać na adres wskazany w korespondencji mailowej od Gipfel.pl, koniecznie wpisując na paczce numer zamówienia. Szybka wysyłka towaru pozwoli nam zakończyć obsługę Twojego zgłoszenia w możliwie najkrótszym czasie.

Nie ważne jaki przedmiot zamawiasz zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. 

  • Formularz odstąpienia od umowy: Formularz

 

6. Jak przygotować zakupiony towar do reklamacji?

Ważne! Paczkę zwracamy na adres podany przez dział handlowy - email, facebook bądź kontakt telefoniczy. 

 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem handlowym